15. apr 2013

Veel lilli / More Flowers

Jätkan üsna igavalt ja näitan veel lilli. Õpetajate palvel tegin veel lilli juurde, sest neid tuli puudu. Ja ühe lõpuks pojale ka (kõige parempoolsem). Ühe lille pikkuseks on keskmiselt 43cm. Jätkuvalt väga mõnus tegemine. 




Its quite boring but I made more flowers for my son's kindergarten room, they needed few more and finally also one for ourselves (most right one). Average length of one flower is 17". Still fun to crochet.


Lõpuks ühest kudumisest ka. Fiesta Feet muster on kindlasti paljudele tuttav, nägin minagi seda  Ravelrys ja olin uudishimulik, sest selles oli mitu põnevat kohta. Olin ühe sokiga juba üsna lõpusirgel aga harutasin üles, sest see sokk on minu maitse jaoks ülikirju. 

Kas see on ainult minu kudumiskäekirja viga aga  üks asi, mida pole mustris arvesse võetud on see, kui palju erinevad koepinnad venivad või kokku tõmbavad. Selleks, et sokk "normaalne" saaks tuleb silmuseid kahandada ning kasvatada ja erineva suurisega vardaid kasutada. Suuremat sorti kudumise-harutamise-kudumise maratoni järel on sokist alles nii palju kui pildil näha, aga ma pole otsustanud kas ja kuidas seda edasi kududa. Kaldun harutamise suunas, kuigi värvikombinatsioon meeldib mulle väga. Mis te arvate?


Kohtumiseni!
Until next time!
Monika

4 kommentaari:

  1. Küll on toredad lilleõied! Kohe kevadisem tunne tekib :)

    VastaKustuta
  2. Armsad lilled. :) Sokid tulevad küll vahvad. :)

    VastaKustuta
  3. Lilled on tõeliselt kaunid ja värvirõõmsad. See sokk meeldib mulle küll- värvid on head ja mustergi on lahe. Koo ikka valmis ;)

    VastaKustuta
  4. Aitäh Triinu!

    Tänud Diana!

    Aitäh! Martaberta, eks mulle ka see sokkide värvikombinatsioon väga meeldib!

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails