23. veebr 2010

Kaltsuvaip / Carpet

Kunagi ammu õppisin ma TÜ-s kõrvalerialana Eesti rahvakunsti ja käsitöö õpetajaks (eriala täpses nimetuses võin eksida). See oli väga tore aeg. Loengud toimusid enamasti õhtuti ja nii mõnus ja lõõgastav oli peale tööd/kooli käsitööd tegema minna.

Muuhulgas õpetati ka kaltsuvaipade tegemist. Mina kudusin kaks. Siin on üks neist, teine on 10 aasta jooksul oma lõpu leidnud ja ma pole kindel, kas sellest kuskil piltigi on.

 

 

See vaip ootas "oma põrandat" päris pikka aega, kuid alates 2007. aastast on minuga kaasa rännanud ja mu köögipõrandaid kaunistanud. Igas korteris on see andud koduse ja eestimaise tunde ja ma loodan, et see kaunistab mu kodu veel kaua. Õnneks on kude korralik ja on juba mitu pesumasinas käimist vastu pidanud.


This carpet is done by me about 10 years ago as a school project.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails