4. apr 2019

Mirabilia "Geranium" / "Geranium" by Mirabilia

Viimasest postitusest on häbiväärselt kaua aega möödunud ning seda peamiselt seepärast, et mul pole olnud lõpetatud töid ette näidata. Ühe postituste kõigi töös olevate projektide kohta võiksin muidugi teha, kuid vaevalt, et kedagi mu iganädalane (mitte)edasiminek huvitaks.


Üks lõpetatud töö siiski on. See väike haldjas on tikitud Nora Corbetti mustri järgi ning kannab nime "Geranium". Tal on neid pisikesi lillehaldjaid terve seeria, kuid mulle meeldis see kõige enam. Tikkisin oma haldjat eelmise aasta lõpul, pühade ajal, kuhu ta  värvide ja temaatika poolest kenasti sobis.
See on tegelikult proovilapp. Nimelt tahaksin sama disaineri suuri pilte tikkida ning neid iseloomustab (peaaegu alati) rohkete pärlite ja metalliniidi kasutamine. Mõlemad on minu jaoks aga täiesti tundmatud materjalid ja tundus mõtekas, et enne  suure töö kallale asumist, katsetan, kas saan üldse hakkama. Sain ja muuhulgas õppisin ka seda, et  marker tuleb riidest eemale hoida. Õnneks sain suurema osa hirmsast oranžist plekist välja ja allesjäänud õrnkollane ei paista väga välja. 


See pole mitte mingil juhul ideaalne töö, kuid olen tulemusega rahul. Tehtud vigu tean ise ning vaevalt, et keegi mu külalistest seda seina pealt täpselt uurima läheb. Tütrele ka meeldis, see pilt läheb ta tuppa.

Ilusat kevadet ja järgmiste kohtumisteni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails