5. juuli 2011

Logani beebitekk / Logan's baby blanket

Vahelduseks üks beebitekk. Selle omanikuks saab üks pisike tüdruk ning tema õe tekki näeb sellest postitusest. Kui tavaliselt olen tekke heegeldanud, siis seekord otsustasin kudumise kasuks. Mõte hakkas liikuma Ravelrys eesti mustrite teemalist tekki nähes. 


Mina kudusin Sofia kirjas, nupud tegin 5 aasaga, sest muidu jäid liiga pontskad. Äärepitsi kombineerisin ise kokku. Lõngaks on Lion Brand Pound of Love (kulus 2 tokki), vardad 4.5 ja 5 mm. Teki suuruseks tuli u. 130 x 130 cm. Seega täpselt nii suur, et võib kunagi tulevikus ka mänguteki rolli täita.


Blanket for a baby girl.  Her sister's afghan can be found in this post. I usually crochet baby blankets, but this time I was inspired by cute Estonian blanket in Ravelry and decided for knitting. 


Main part pattern is Sofia pattern from book Haapsalu shawl, edging pattern is my own design. All nupps are done with 5 loops instead of 7, they were too big otherwise. It is knitted from Lion Brand Pound of Love (2 skeins) with needles US7 and US8. Size is 52' x 52'. It is so big that could be used as play mat in the future.


Teretulemast maailma väike piiga!
Welcome to the world baby girl!

17 kommentaari:

  1. See on super-duper ilus tekike! Elegantne ja "puhas". Tubli töö!

    VastaKustuta
  2. Imekaunis tekk! Panid mul ka mõtte liikuma.

    VastaKustuta
  3. Kaunis tekk! Valge on nii ilus ja pidulik, Sofiia kiri on väga kaunis. :)

    VastaKustuta
  4. I love the edging with those "snowflake-like" nupps. Vahva!

    VastaKustuta
  5. Väga armas ja ilus tekike, valge jätab nii piduliku mulje. Imeilus!

    VastaKustuta
  6. Muinasjutuline....
    Nii puhas ja "süütu".Sinu valitud äärepits on perfektne selle juure!

    VastaKustuta
  7. Tõeliselt armas tekike beebile :) Ja nii täiuslik!

    VastaKustuta
  8. Suur, suur aitäh Lõngamaniakk, Helen, Diana, Ülle, Kai, anka ja Triinu! Mul on nii hea meel teie kommentaaridest lugeda, et teile tekk meeldib.

    Nordwolke, thank you! They really look like snowflakes :)

    VastaKustuta
  9. Nii ilus, valge ja õrn ja õhuline. Väga ilus!

    VastaKustuta
  10. Väga, väga ilus tekike!

    VastaKustuta
  11. Suur, suur aitäh helesinineunistus!

    VastaKustuta
  12. Nii ilus!!!!
    Happasalu salli mustrid on ideaalsed beebitekikeste jaoks. T6eline reliikvia!

    VastaKustuta
  13. Aitäh lillysmuul! Minu jaoks oli tõeline üllatus, et Haapsalu muster nii hästi tekiks sobib, aga juba kududes sain aru, et olen õigel teel :)

    VastaKustuta
  14. Nii palju ilusaid töid! Olen neid juba ammu vaadanud. Beebitekk paistab soe, pehme, armsake... nunnu :)

    VastaKustuta
  15. Suur aitäh Arnikai! Rõõm kuulda, et Sulle mu tööd meeldivad! Tekk tuli tõesti mõnus, mulle on tunne, et koon seda kunagi uuesti.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails