5. märts 2017

Vanad võlad / Depths

Mulle kohe üldse ei meeldi kirjutada postitust sellest, kuidas ma olen mõne asjaga nö. võlgu jäänud, kuid sel korral pean seda siiski tegema. Eelmise aasta lõpus liitusin Anna salli kudumisega ning tegelikult sain salli ka 2016. aastanumbri sees valmis, kuid siis tuli ühest kohast teise kolimine vahele ning mul lihtsalt ei õnnestunud kudumit pildile püüda.
Rätiku mustri leiate Ravelryst: "Simple textured shawl". Lõngaks oli üks üleminekuga sokilõng, mille nimetust ja koostist ei oska ma öelda, sest lõngavöö oli kaduma läinud. Kudusin 3.5 vardaga. Olen seda ka enne kirjutanud, aga mulle Anna juhendid meeldivad, ei ole vaja alati puust ja punakseks 

 

Last year, I joined KAL of Anna's new shawl and actually also finished it in 2016 but did not manage to take pictures and write a post before the end of the year. We were moving and it took all my time. I am really sorry for being so late.
The pattern is on Ravelry: "Simple textured shawl". It is knitted of one skein of variegated sock yarn which - I don't know the exact name as the label has gone missing. Needles were 3.5mm. As always, I enjoyed her pattern!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails