22. okt 2010

Almeara sõrmikud / Almeara Gloves


Minu esimesed sõrmikud. Kudusin need Jared Floodi mustri järgi (Almera gloves, Designer Knitting Winter 2008/09), lõngaks Lion Brand Fisherman's Wool (oatmeal värv) ja vardaks 3.5 mm. Tegin mustri järgi ning kindad  tulid täpselt parajad. Silmuste ülesloomisel tuli kasutada võtet, mida inglise keeles nimetatakse i-cord cast-on. Tulemuseks on paela moodi tugev äär, mis eriti hea juhul kui soonikut ei tee. Kasutan seda kindlasti veel.


Esinduskinnasteks need ei sobi, sest sõrmede juures silmuste üleskorjamist pean veel veidi harjutama, kuid postkastini või lasteaiani kõndmiseks käivad küll. Lõppukokkuvõttes olen endaga rahul, sest senini pidasin sõrmikute kudumist üsna müstiliseks protsessiks. Eks järgmised tulevad juba paremad.



My first pair of gloves. It is Jared Flood's Almera Gloves pattern from Designer Knitting Winter 2008/09) Lion Brand  Fisherman Wool (oatmeal) yarn and 3.5 mm needles.  I followed the pattern in every detail , and especially liked the i-cord cast-on, will use it more for sure. 


Although there are some mistakes inside and they will never be show-off gloves, I am quite pleased with myself because so far I considered glove knitting to be something very difficult. Next ones will be better.


PS. Viimase pildi nimetasin "Videvik" kuduja moodi :), kindaid pole selllelt eriti näha, aga pilt on mu meelest väga lahe.

BTW. Last picture is called "Twilight knitters way", you cant see gloves so much, but the pic itself is very cool. 


Kohtumiseni!
Until next time!


   

11 kommentaari:

  1. Ilusad!!
    Pisitillukene nipp on sõrmede juures silmuste juurdekasvatamisel hiljem nõela-lõngaga pisut järelaitamist teha ;)

    VastaKustuta
  2. Väga uhked! Iga sõrme peal veel jookseb palmik...ma olen hämmingus, sest minu meelest on juba ainuüksi sõrmi nii paha kududa. Maru tubli oled!

    VastaKustuta
  3. Ilusad kindad!
    Julge tüdruk oled, esimesteks nii keeruline muster. :))
    Mina pole oma elis veel ühtegi sõrmikut ega isegi labakut kudunud...

    VastaKustuta
  4. Imeilusad!!!
    Minu esimesed sõrmikud alles ootavad tegemist....

    VastaKustuta
  5. Imekaunid sõrmikud! Palmikud on võrratud ja veel igal sõrmel!
    Minagi kuulun nende ridadesse, kes veel sõrmikuid kudunud pole.

    VastaKustuta
  6. Suur aitäh kõigile kiidusõnade eest!

    Tiina- aitäh soovituse eest!

    Ülle - palmikutele ei saa ju vastu seista, tuleb kududa:)

    Dianale, Kaile ja Triinule head esimest!

    VastaKustuta
  7. Imetlesin jälle neid palmikuid sõrmedel, no väga lahe muster! Sellist ülesloomist mina küll ei oska, ei kujuta ka ette, kas teeksin õpetuse järgi ära.

    VastaKustuta
  8. Aitäh Heli! Selle ülesloomise võtte kohta on internetis olemas väga hea piltõpetus: http://whimsicalknittingdesigns.blogspot.com/2006/10/i-cord-cast-on.html ja kuna need kindad näevad palju keerulisemad välja kui tegelikult on, siis olen täiesti kindel, et kooksid need ära.

    VastaKustuta
  9. Väga ilusad sõrmikud! Lõng ja muster sobib nii hästi kokku et tekib ka kohe soov natuke palmikusõrmikuid kududa :) Mis lõng see on ja mitu silma labaosas?

    VastaKustuta
  10. Suur aitäh Moni! Lõngaks on Lion Brand Fishermen's Wool, värviks oatmeal. Randme osas oli nelja varda peal kokku 41 silmust, enne sõrmede kuduma hakkamist 47 silmust. Mul oli üsna jäme varras ka, 3.5 mm.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails