22. juuli 2010

Kevadise pööripäeva sall / Vernal Equinox Shawl





Sall on kootud Mustrimaailma foorumi kooskudumisse raames.

Suurus: 153 x 60 cm
Muster: Lankakomero Vernal Equinox Shawl Surprise
Vardad: 3mm
Lõng: Titan Wool Merinos Extra (silmaga vaadates kulus ära umbes pool vihti). 

Miskipärast ei saanud ma selle lõngaga kuidagi sõbraks, väga keeruline oli leida varrast, millega seda hea kududa oleks olnud. Lõpuks sõlmisime vaherahu ja valmis see sall sai. Lõpptulemusena olen rahul, sest lõng ootas sobivat mustrit juba  eelmisest  aastast ja jõudis ära oodata. Miskipärast kujutasin seda salli just nii eresinisena.


Shawl is knitted from Titan Wool Merinos Extra, with 2.5 US needles, pattern is Vernal Equinox Shawl Surprise Lankakomero. Size 61 x 12 inches. It was really difficult to find needles to knit this yarn with, but I am really happy with the outcome. For some reason I always imagined this particular shawl in that type of blue.   


Kohtumiseni!
Until next time!

10 kommentaari:

  1. Väga-väga kaunis sall!!!
    Mul on selle lõngaga sarnane lugu. Ei saanudki me päris sõpradeks ja nii mul mõned vihid lihtsalt seisavad.

    VastaKustuta
  2. Imekaunis! Ka mina olen proovinud seda lõnga kududa ja seni ootabki õigeid vardaid, väga julgustav, et ma pole ainus.

    VastaKustuta
  3. Suured tänud teile kõigile heade sõnade eest!

    Triinu ja Heli, minulgi on hea teada, et ma tõepoolest paranoiline pole (vahepeal tekkis selline kahtlus) ja teistelgi selle lõngaga suhted segased.

    VastaKustuta
  4. AAhhh, imeilus!!Väga kift muster ja ...minu meelest oled ta ikka väga edukalt taltsutanud-selle lõnga siis..:)

    VastaKustuta
  5. Ja tahtsin sulle täpsustada ,et leidsin selle minu salli lõnga vöö-Hoopis keegi BBB Filatti Merinos Extra oli ta.Muidu jumala sama olemise ja andmetega kui Titan Wool...

    VastaKustuta
  6. Imeilus! Mul on selline valge lõng juba ammu ootamas, vist teen ka sama salli, nii ilus muster! Väga kena salli oled valmis kudunud!

    VastaKustuta
  7. Aitäh teile Kai ja Ülle!

    Kai, ka värvi poolest tundub küll väga sarnane olevat, mul lihtsalt ei õnnestunud sama eredat pildile püüda kui Sinul:)

    Ülle, jään Su salli ootama :)

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails