23. aug 2020

Hannah beebitekk / Hannah's Baby Blanket

 
Käesoleva aasta veebruaris sündis mu sõbrannal pisitütar, kellele katsikule minna ei õnnestunudki, sest koroona tuli vahele. Kuid tekk sai valmis ning augustis õnnestus lõpuks ka üle anda.
 
 

Algselt oli mul kindel plaan mõni teine ruut teha, katsetasin mitmeid, kuid lõpuks jäin ikka oma armsale pajupuule kindlaks. Olen seda mitmes beebitekis kasutanud ja see muster meeldib mulle mitmel põhjusel. Esiteks on see kerge ning jääb ruttu meelde. Teiseks on see nii pitsiline kui ka kattev. Äärepitsi tegin omaloominguna ja see kujunes protsessi käigus. 
 
 
Lõngavöö on kuhugi kadunud, seega ei oska ma praegu öelda, mida täpselt kasutasin, kuid tean, et see oli puhas akrüül. Tekkide puhul ma kunstmaterjali ei karda, sest eriti beebitekk on ese, mida tuleb vajadusel pesta ning akrüüli puhul pole hirmu, et see pesule vastu ei pea. Heegelnõelaks on mu vana armas numbrita veneaegne.

 
My dear friend had a baby girl this February but I did not manage to meet her because of corona virus and stay-home-order. Blanket was finished and was waiting to be gifted for months, I finally saw her in August and could also post the pictures.
My initial plan was to use some other square and tested out many but finally decided to crochet my favorite Willow square again. I have used it in many baby blankets and love it for two reasons. First, it is a very easy pattern to remember and second, it is equally lacy and covering. Edging is my own creation. 
Wool is 100% acrylic (can't recall the brand) and I do not mind using it for blankets as especially baby afghans might require frequent washing and acrylic survives all this.

 

Järgmise korrani!
Until next time!



 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails