25. mai 2018

Kevadine rätt / Springcolored Shawl


Minu lõngakogus oli Schoppel-Wolle Zauberball (Durch Die Blumen) lõng, mida olen juba aastaid, igal kevadel, plaaniga kindlasti ära kududa, kastist sisse-välja tõstnud. Lõnga värvid on mulle alati just lillede õitsemisega seostunud ja seepärast tahtsin seda ka looduse ärkamise ajal kududa. 


Käesoleval kevadel sai plaan lõpuks teoks ning pärast mitmeid katsetusi, jäi mustriks Dorothy Siemensi "The Romance Shawl". Kuna mul oli vaid üks kera ja ma juurde osta ei tahtnud, sest mulle ei meeldi triipude kokkusobitamine, siis jäi loomulikult lõngast puudu.


Lühendasin mustrit, tegin sakilise serva asemel sirge ja lõpuks jäi alles vaid 2cm pikkune saba. Kudusin 3mm vardaga. 
Rätt valmis tegelikult juba aprilli lõpus, kuid ilm ei teinud minuga  koostööd, nii saigi alles nüüd, koos piibelehtedega pildile.
 

I have been wanting to use this yarn for a spring knit since the day I bought it. So, finally its done. Original pattern is "The Romance Shawl" by Dorothy Siemens.  but I had to modify it because of the amount of yarn I had. Had just 1" tale left after bind-off but result is pretty. All those bright colors.
Tänud lugemast ja  ilusaid viimaseid maikuupäevi teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails