2. veebr 2015

Lavendlikarva sõrmikud / Lavender Gloves

Eelmise aasta viimased päevad veetsin ma oma poolikuid kudumeid sorteerides, sest mul oli kindel plaan meid otsast lõpetama hakata. No teate küll, et enne ei alusta uut, kui vanad eest, aga uus aasta tõi Ravelrysse hulganisti tasuta mustreid ja minu ilus plaan "korralik" kuduja olla, lendas vastu taevast. Loomulikult on mul kahju, et inimesed oma sissetulekust ilma jäävad, aga kasutasin kohe juhust ja trükkisin välja Julia Muelleri "Entangled Stiches" sõrmikute mustri, mis mul juba ammu lemmikute seas oli, aga ostmiseni polnud seni jõudnud.


Lõngaks valisin endalegi ootamatult lavendlililla (Drops Alpaca), aga palmikud tulevad ilusti välja ja kindad sobivad kokku mu uue salliga, mille lahke Jõuluvana käest sain. Vardad olid 2mm ja lõnga kulus umbes 70 grammi. Minu osa oli tõesti vaid kudumises, sest lõnga-varda kooslus andis täpselt minu käele sobiva sõrmiku ning muster oli ülitäpselt kirja pandud. Võta vaid ette ja hakka pihta. Tõeline nauding. Kui te pole selle disaineri mustreid veel avastanud, siis vaadake kindlasti, tal on imeilusad asjad.
 

   
I spent the last days of 2014 sorting my unfinished knits and had a very clear plan how I am going to finish them and would not cast on anything new until its done. Yeah sure. 2015 brought many new free patterns to Ravelry including my longtime favorite "Entangled Stitches" gloves by Julia Mueller.  As you can imagine, I printed it out and cast on as fast I could.
 

The yarn is Drops Alpaca in lavender (about 1.2 skeins), which is quite unusual color choice for me but it fits to the pattern, you can see the cables clearly and it matches my new scarf I got from generous Santa. Needles used were 2mm. The needle-yarn combination was perfect plus this is an extremely well written pattern, just follow it and gloves will be done in no time. 



Meil sadas viimase ööpäevaga maha tohutu lumi, nii et täiesti õigeaegselt said valmis. Nüüd peaks vist tõesti midagi poolikutest kätte võtma. 
We had a snowstorm on Sunday, so perfect timing! Now I should finish something from old projects.

Järgmise korrani!
Until next time!

6 kommentaari:

  1. T6esti väga ilusad kindad!
    Ma oleks arvanud, et Drops Alpaka karvasus "sööb need peened vikklid ära", aga ei ühtigi! Nii peene vardaga kudumine arvatavasti ei lase alpakal karvane olla.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails