13. jaan 2012

Õlakott "Ida kohtub läänega" / East Meets West Satchel

Tere kõigile üle pika aja,

Eelmise aasta augustis kuulutati Mustrimaailma foorumis välja järjekordne salakudumine. Võtsin natuke mõtlemisaega ja otsustasin osaleda. 

Iga nädal saabus uus vihje, esimeses sisaldus varda- ja lõngavihje, mille tulemusena tuli mulle koju 21 värvitooni Knit Picks Palette'i (lõnga jäi väga palju üle, sellest kogusest saaks vabalt veel ühe koti kududa) ja  2.5mm ringvardad. 


Viimane vihje saabus detsembri lõpus ja kogu selle mitmekuulise kudumise tulemusena valmis õlakott, mille leiab ka Ravelryst: East Meets West Satchel.



See muster koondab endas mitmeid erinevaid tehnikaid, nt lühendatud read, steegid ja intarsia jt. Minu jaoks oli kõige keerulisem intarsia, sest ma polnud seda tehnikat enne kasutanud ja pole tulemusega ka kuigi rahul. Samas tean nüüd, milliseid vigu järgmisel korral vältida.


Kott vajab kindlasti tugevdust ja voodrit, muidu jääb väga lörts. Tugevduse osas jagatakse Ravelrys mitmeid soovitusi, mina kasutasin kõige jäigemat riiet, mida kangapoest leidsin. 


In August of last year new "secret knitting" was announced in Mustrimaailm formum. After some consideration, I decided to take part. 

First hint included information about suitable needles (2.5 mm circulars) and yarn (21 skeins of Knit Picks Palette, which is very generous amount, there is lots of leftovers). So as, the last hint arrived in December, came out that we were knitting East Meets West Satchel. This pattern combines various techniques (steeks, short rows, intarsia etc.) and is perfect if you want to try something new. Intarsia is something I never tried before and to be honest, I am not very pleased with the result either, but at least I know which mistakes to avoid next time. 

The bag will need some stiffening and lining. You can fine many recommendations for stiffening in Ravelry, I used most stiff fabric I could find.


Tore kudumine oli. Aitäh organiseerijatele!
It was fun knitting, thank you to all organizers!


Kohtumiseni!
Until next time!


17 kommentaari:

  1. Ma ei oska muud öelda kui OH ja AH...väga ilus kott! Tõeline kunstiteos!

    VastaKustuta
  2. Sinu uus kott võtab sõnatuks! Suurepärane, kaunis ja nii peen!!!

    VastaKustuta
  3. See on lihtsalt võrratu!!! Sa oled VÄGA suure ja aukartustäratava tööga valmis saanud!!! Braavo!!!

    VastaKustuta
  4. Wow, milline iludus, ja milline töö! Seal on küll rohkem kui kaks värvi ühel real.

    VastaKustuta
  5. No ma ei tea..kas rohkem AHH ..või rohkem OHHH!!!!Super töö ja super värvid,SUPER !!

    VastaKustuta
  6. See kott võtab... ma ei teagi milleks, kas siis sõnatuks või ohkima. Imeilus! Olen nüüd täiesti avalikult kadedusest roheline.

    VastaKustuta
  7. Oeh, mul jäid esmapilgul sõnad kurku kinni ja süda jättis lööke vahele. Aga natukese toibumisaja järel võin öelda, et imelinefantastsuperkena tulemus! Ja milline värvikombinatsioon!

    VastaKustuta
  8. Olen enda peale tige, et vaatasin, aga pole hullu, muidu ma sihilikult ei vaadanud vihjeid ette, olen alles neljanda juures, lõngad ei sobinud omavahel, pidin otsima.
    Aga see selleks - sinu tulemus on lihtsalt imeline!

    VastaKustuta
  9. Super! See on üks neid hetki, kus mõtlen, et miks ma ei osale nii vahvates projektides, aga no mind rõõmustab ka see, kui näen oma heade blogituttavate imetoredate ettevõtmiste tulemusi.

    VastaKustuta
  10. Aitäh Heli! Selle salakudumise puhul kõhklesin ma kõvasti, et kas ikka osalen, aga nüüd olen väga rahul, et seda tegin.

    VastaKustuta
  11. ooo kui ilus, kui põnev,kui lahe....:)

    VastaKustuta
  12. Nii ilus, värvikas, iseloomuga kott!
    Täiesti imetlusväärne!

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails