25. sept 2010

Sügise värvid / Chanson En Crochet

Vananaistesuvisene september on mu lemmikaeg, kõik on ilus ja värvikirev ning mõnusalt soe ka veel. Ma naudin kirjusid vahtralehti ja kastanimune väga. Viimaseid on mu jakitaskud tavaliselt alati täis, sest ma kohe ei saa ilusat, läikivat, just puuotsast alla kukkunud kastanimuna tänavale vedelema jätta. Ülikooli ajal läks mu koolitee mööda Kastani tänavat, kujutate siis ette kui hädas ma olin - taskud juba kastaneid täis, aga ikka leiad uusi.


Lõnga valisin värvi järgi, mustriks sai Chanson En Crochet, mis alates sellest, kui seda Pitsikuduja blogis nägin, juba kannatlikult oma järge ootas.


Minu heegeldis tuli originaalist pikem ja pigem salli mõõtu. Kasutasin heegelnõela nr. 4.5 ja lõngadest  Debbie Mumm Traditions for Jo-Ann (2 x 80 gr) ning  lõngakastist leitud tundmatut pruuni (50 gr). Debbie Mummi ma enam ei osta, sest pettusin selles lõngas  täiesti. Peale ilusa värvi ei räägi tema kasuks eriti miski, harutada ei saa, lõng on sõlmi täis ja heegeldades kisub see krussi.

Lõpptulemusega olen päris rahul, tuli just selline värviline nagu mulle meeldib ja soe ka.


I have always enjoyed warm and colorful Septembers. Colors of the yarn reminded me of that time of the year and therefore I just had to take it home with me. Pattern used is Chanson En Crochet, which has waited its turn since I saw it in Pitsikuduja blog.

My project is longer than original and more size of a scarf. I used crochet hook 4.5 mm and Debbie Mumm Traditions for Jo-Ann yarn (2 x 80 gr) and unknown brown from stash yarn box (50 gr). I am very disappointed in Debbie Mumm yarn, the color is very pretty, but  you cant frog it, it has knots and gets wrinkled while crocheting. Regardless I am quite pleased with the outcome, its colorful and warm. 




Ilusat sügist kõigile!

Kohtumiseni!
Until next time!

13 kommentaari:

  1. Väga kaunis sügistoonides sall!

    VastaKustuta
  2. Täitsa sügisetoonides sall!!! Võrratu!!!!!

    VastaKustuta
  3. Kaunis sall:ilusad kokkusobivad värvid-väga sobib kandjale

    VastaKustuta
  4. Ilus sügisvärvides sall! Soe ja värviline vananaistesuvi on ka minu lemmikaeg, oleks seda ainult pikemalt. Ilusat värvilist sügist sulle!

    VastaKustuta
  5. Täiesti hämmastav ikka, kuidas erineva teostusega (värvivalikuga), Chanson En Crochet, mõjub teisiti. Üleni must v valge v punane v kirju- värv muudab üldmuljet ja annab iseloomu. Üllatav ja hea oli vaadata su lahendust. Väga äge!
    Tahaks veel põhitoonina maheroheliste ja mingite lisavärvide kirjut ka veel näha. Äkki teed? ;)

    VastaKustuta
  6. Üliromantline ja kaunis, vahepeal jõudsin ka lugeda Su arvamust lõnga suhtes, kuid lõpptulemus on super ja õigustas igati selle kehvema lõnga kasutamine seal.

    VastaKustuta
  7. Väga lahedad sügistoonid on heegelnõela taha jäänud! Ilusat sügist Sullegi!

    VastaKustuta
  8. Nii kahju, et see lõng eriti hea ei ole, sest et see värv on lihtsalt võrratu! Kudum ise üleüldse on superilus.

    VastaKustuta
  9. Aitäh kõigile kiitvate sõnade eest!

    Nele ettepanek tundub väga põnev, ei välista üldse, et ühe veel heegeldan :)

    Jah, värv on sellel lõngal tõesti imeilus, õnneks ei paista vead ka tulemuses välja, aga kui ma seda tõesti kunagi just värvi pärast veel ostan, siis vähemalt tean juba ette, millega tegemist:)

    VastaKustuta
  10. Tõesti väga ilus! Põnev on näha, kuidas erinev värvilahendus üldmuljet muudab :)

    VastaKustuta
  11. Imeilus :) Ega järgmine veel ei ole valmis heegeldatud? ;) Mul oleks hädasti ühte sellist kingituseks vaja...

    VastaKustuta
  12. Suur tänu Gaili. Kahjuks ei saa Sind salli osas aidata, sest see ootab veel sobivat lõnga.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails