22. apr 2010

Lõika ja kleebi / Cut and glue

Kus hoida tehtud tööde juhendeid, pilte ja töö käigus tekkinud ääremärkusi ning arvamusi?

Võibolla on teised inimesed sellele probleemile juba ammu enda jaoks sobiva lahenduse leidnud, kuid mina mitte. Esmalt proovisin õpetusi hoida kiirköitjas, siis jõudsin järedusele, et see pole kõige täiuslikum variant, sest need on ju erineval kandjatel, mõni paberil, teine ajakirjas või raamatus ja kolmas hoopis arvutis. Pikka aega pidasin ka kahte kausta, ühte arvutis, teist kiirköitjal.

Siis avastasin käsitöö lehtedel ringi surfates nn. Kudumiskaustikud (Knitting journal), millesse on võimalik  kirjutada, lisada näide lõngast jne. See variant tundus juba põnevam, kuid langes ära eelkõige seetõttu, et mu käekiri on üsna loetamatu mulle endalegi. 

Lõpuks ostsin poest scrapbook (kahjuks ei tea ma eestikeelset vastet) paberit, albumi jm. kaunistusi ja mõnepäevase kopeeri-prindi-lõika-kleebi maratoni tulemusena valmis mul oma tööde scrapbook.  Igal lehel on info kasutatud materjali ja vahendite kohta, minu enda mõtted jne.

Toon siin näitena mõned lehed: 





Iga leht läheb albumi kiletaskusse. Lehe taga kiletaskus on ka õpetus eseme valmistamiseks.


... ja kui te endalt küsite, miks ma poleks võinud sama asja ka tavalise kiirköitja puhul teha, siis põhjus on väga lihtne, sellisel kujul näeb asi minu meelest lihtsalt ilusam välja kui tavalisel valgel taustal.


This is the scrapbook of my projcts, every page has information about used materials, pattern info etc.

9 kommentaari:

  1. Ääretult kihvt asi! Suure töö oled ära teinud, tahaks seda kohe lehitseda:) Mul on oma töödest pildid lihtsalt välja prinditud ja pandud kilede vahel kiirköitjasse...õpetused on mul ka kilede vahel teises kiirköitjas. Aga sinu album on kui unistuste album...nii ilus!!!

    VastaKustuta
  2. Ma tahaksin Sinu kaunist albumit sirvida! Väga suure töö oled ära teinud!

    VastaKustuta
  3. Suured tänud Ülle ja Triinu!

    VastaKustuta
  4. Mul tekkis ka huvi lehitseda. Väga lahe ja sobiv viis ideede säilitamiseks ja kindlasti teistele imetlemiseks!

    Noohjaaah, mul ainult sahtlitäis erinevate suurustega paberilipakad märkmetega. :D

    VastaKustuta
  5. Monika, see on võrratu idee ja milline kaunis teostus!

    VastaKustuta
  6. Aitäh teile Nele ja Heli!
    Olen ise ka rahul, et sellise variandi kasuks otsustasin. Nüüd on motivatsiooni märkmeid kohe kirja panna ja asju kokku koguda.

    VastaKustuta
  7. No selline tööde päévik on ju lausa hiilgav!!!!
    Ma poole tavalise tegemiseni veel jõudnudki. 8(

    VastaKustuta
  8. Väga kaunis! Ma ka ikka olen mõelnud, et küll tahaks ilusalt säilitada oma tegemisi, aga senised katsetused on luhta läinud. Ja värviprinterit pole ka :P

    VastaKustuta
  9. Aitäh lillysmuul ja timps heade sõnade eest!
    Õnneks on seda scrapbooki materjali Usa-s riiulite kaupa, erinevate taustadega pabereid, kleepse jne. ning õigest poest ostes ka taskukohase hinnaga. See lausa sunnib asjaga tegelema :)

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails