28. nov 2014

Nagu jõulud / Like Christmas

Sel korral teen raamatute teemalise postituse ja lisan palju pilte, sest kudumeid hetkel näidata ei saa (psss. kingitused). Tavaliselt olen Jaapani raamatute tellimiseks kasutanud www.yesasia.com lehekülge, kuid sel korral polnud neil kahte raamatut, mida tahtsin, saadaval ja nii otsustasin Amazoni kasuks ja see oli ülihea kogemus! Lisaks sellele, et ka koos saatekuluga tuli raamatute lõpphind odavam, olid nad ka ülikiired.  Kolmapäeval tegin tellimuse ja reedeks oli pakk kohal.



1. "Shetland Lace"
Mul on mitu Shetlandi pitsi raamatut juba olemas, aga jaapanlaste tõlgendused meeldivad mulle alati ja selle raamatu üle olen väga õnnelik. 




Järgmised neli raamatut on kõik sama kirjastuse poolt välja antud ning sarnase ülesehitusega. Lisaks kudumitele on neis ka ülevaade piirkonnast ja kudujatest ning spetsiaalsetest tehnikatest. Imeilusad pildid. Kui otsid päris 100% kudumis - või mustriraamatuid, siis need pole päris sobivad.

2. "Eestimaised väikekudumid" 
Sellise nimega jaapanikeelset raamatut ei saa ju ostmata jätta.



 



3."Treasures of Shetland Knitting"




4. "Traditional Gloves in Scotland"
Selle raamatu üle on mul hea meel. Kui vaatate, siis näete, et kolmanda pildi peal on ka need kinddad olemas, millest mu pleedikäpikud inspireeritud on.




5. "Hand Knitted Socks of Latvia"




Sellised raamatud siis seekord. Kui mõnikord tuleb pakist pettumus välja, siis seekord olen ostetuga väga rahul, eriti meeldisid mulle pitsi ja kindaraamat. 

Ilusat pühadeaega kõigile!


3 kommentaari:

  1. Tänud tutvustamast, väga põnev!

    VastaKustuta
  2. Huvitavad raamatud! See eesti käsitööst on lausa uskumatu!

    VastaKustuta
  3. Väga uhked raamatud oled oma riiulile saanud!!!

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails