24. märts 2010

Raamatuid / Books


Täna jõudis mu ukse taha pakk, mille saabumist ma kannatamatult ootasin. Selles oli kaks jaapanikeelset raamatut. Mõlemad leidsin ma Reesi blogi lugedes ja internetist rohkem pilte leides ja vaadates, otsustasin need endale osta.


Vasakpoolne on Knitting Patterns Book 250 . Nimetusele kohaselt sisaldab see erinevaid koekirjade mustreid, mis minu jaoks seni nähtutest hoopis erinevad. Koekirjad on esitatud mustrina, lõpus on mõnede tingmärkide selgitus ka piltidena olemas.

Parempoolne on Estonian Lace . Raamat eesti pitsist, täpsemalt Haapsalu sallist ja Setu pitsist. Põhirõhk on pitsil. Õpetused on piltidena ja inglise keelse tekstina.  Kui näed jaapanikeelset raamatut millestki nii kodusest kui Haapsalu sall, siis ostad ju juba huvist ja patriotsimist, kas pole? Ei kahetse, olen juba ammu Setu pitsi raamatut saada, poleks aga kunagi mõelnud, et selle jaapanikeelsena ostan.


I ordered 2 Japanese books Knitting Patterns Book 250 and Estonian Lace for myself. For a knitter is the first one more interesting, but as Estonian knitter is it nice to own the second one too.  

4 kommentaari:

  1. Monika, Sul on mõnus blogi! Olen seda jaapanikeelset raamatut uurida ja lehitseda saanud, tõesti põnev ja huvitav, et autorist vanaproua on meie pitside fänn!!

    VastaKustuta
  2. Aitäh Heli!
    See on tõesti väga tore raamat, olen oma ostuga väga rahul.

    VastaKustuta
  3. Jaapani keelne eestipitsi raamat?! VAU!
    Kust otsid?
    Peaks ka muretsema...

    VastaKustuta
  4. Ma tellisin selle raamatu siit lehelt: http://www.yesasia.com/us/en/home.html
    Olen nende teenusega väga rahul, raamatud olid korralikult pakitud, vaid kohalejõudmine võttis u. 3 nädalat. Suurema tellimuse pealt nagu minul need 2 raamatut kokku, polnud vaja ka saatekulu maksta.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails